Analiza RTB House: cand prefera romanii sa cumpere online?

June 10th, 2017 | Categorie: Articole

Analiza RTB House

Shopping-ul online nu mai reprezinta un lux sau un moft nici pentru cumparatorii romani. Chiar daca acestia, poate mai tarziu decat cei vestici sau de peste ocean, au descoperit facilitatile pe care cumparaturile online le ofera, numarul lor este in crestere pe zi ce trece.  De la tehnologie, bijuterii, cosmetice, carti, pana la cumparaturile din supermarket, azi romanii pot achizitiona orice produs sau serviciu doresc, asezati comod, in fata calculatorului, fara sa mai piarda timp pretios alergand prin magazine.  Sau de pe telefonul mobil, indiferent unde s-ar afla, indiferent ce altceva ar avea de facut. Practic si eficient! Citeste continuarea »


Amenzi intre 2.000 si 5.000 de lei din partea Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor

February 29th, 2016 | Categorie: Chestiuni legale

201616020557

Din februarie 2016 toti comerciantii care desfasoara activitati economice online (incheind contracte de vanzare-cumparare de bunuri/de prestari de servicii) risca amenzi intre 2.000 si 5.000 de lei din partea Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) daca nu respecta prevederile Regulamentului nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum. Astfel, toate firmele de e-commerce din UE trebuie:

  • sa furnizeze pe paginile lor de internet un link electronic si usor accesibil catre platforma ODR
  • sa-si precizeze adresele de e-mail

Cum functioneaza platforma ODR?

Cum functioneaza platforma ODR?

Clientul inregistreaza o plangere; aceasta ajunge la comerciantul relevant, care propune o rezolvare alternativa a disputei (ADR); odata acceptata de client respectiva rezolvare, plangerea ajunge via ODR la ADR-ul cu pricina, care rezolva plangerea in 90 de zile.

Pe site-ul ODR se explica: “Dacă aveți o nemulțumire legată de un produs sau serviciu cumpărat on-line, puteți folosi acest site pentru a încerca să ajungeți la o soluție fără a apela la instanțe. Pentru a utiliza acest site, trebuie să furnizați o serie de date cu caracter personal cum ar fi datele dvs. de contact.
Declarațiile de confidențialitate de mai jos explică modul în care sunt colectate și prelucrate aceste date și ce trebuie să faceți pentru a vă exercita drepturile legate de acestea.”

 

 

 


5 reguli importante daca vrei un magazin virtual de incredere.

October 8th, 2015 | Categorie: Articole, Chestiuni legale

magazin_virtual

Se stie, online este mai greu sa stabilesti o relatie de incredere cu clientii din cauza ca nu poti comunica fata in fata. Dar exista cateva elemente pe care le au magazinele virtuale de incredere. Urmeaza aceste sfaturi si vei avea garantat mai multi clienti.

Citeste continuarea »


Primele 10 resurse care aduc trafic pe website-ul de e-commerce

September 30th, 2015 | Categorie: Articole, Promovare online

trafic magazin online

Un website nu este bun de nimic daca nu primeste un volum suficient de trafic. Deoarece, fara trafic, nu vor fi vizitatori si fara vizitatori nu vor fi vanzari. Daca ai planuri sa pornesti o afacere de e-commerce, este important sa cuprinzi cateva din cele mai importante resurse, care sa te ajute sa aduci trafic pe site. Mai jos sunt primele 10 resurse care te vor ajuta sa aduci faci o idee despre ce implica acest lucru. Citeste continuarea »


Sfaturi pentru reducerea abandonarii cosului de cumparaturi

May 5th, 2015 | Categorie: Articole, Greseli uzuale

magazine online cosuri abandonate

Abandonarea cosului de cumparaturi a devenit una dintre cele mai serioase probleme pentru companiile care detin un magazin virtual. Potrivit unui studiu recent in domeniu, s-a observat ca aproape 60% dintre cumparatorii online abandoneaza cosul de cumparaturi la un moment in procesul de cumparare. Nici chiar  procedurile cu cos de cumparaturi optimizat nu pot preveni abandonul. Intelegerea cauzei si gasirea unor solutii software potrivite pentru cosul de cumparaturi, au devenit obligatorii in industria online.

S-a observat ca problema apare undeva in departamentul de marketing, de cele mai multe ori. Nu vreau sa indic greseli, ci doar sa ne dam seama unde apar lipsurile in marketingul produsului. Acest articol va ajuta sa gasiti motivul acestei situatii si sa o rezolvati.  Sa incepem: Citeste continuarea »